W ciągu zaledwie kilku krótkich tygodni pojawienie się nowego koronawirusa, COVID-19, wywarło bezprecedensowy wpływ na nasz styl życia i pracy. W miarę rozprzestrzeniania się wirusa w Stanach Zjednoczonych życie publiczne jest coraz bardziej zamknięte. Z sięaleca zakaz gromadzenia się ponad 50 osób w przez następne osiem tygodni.
Podczas gdy wiele organizacji przechodzi do pracy zdalnej, niektóre firmy pracują z zastrzeżonymi systemami lub z wrażliwymi materiałami, które wymagają, aby pracownicy lub zmiany pracowników byli na miejscu, aby dobrze wykonać swoją pracę. Jako mistrzowie wspaniałego doświadczenia zawodowego, chcemy pomóc wszystkim zachować zdrowie w biurze, jednocześnie dzieląc wspólne obszary robocze. Ważną rolę pełni dezynfekcja biur.
Chcesz bezpiecznie sprowadzić swój zespół z powrotem do biura? Możemy pomóc.
Ten post ma na celu omówienie podstaw tworzenia zdrowego i higienicznego środowiska pracy. Uważamy, że dobre samopoczucie w miejscu pracy obejmuje nie tylko czyszczenie i dezynfekcję biura, ale także dobre strategie komunikacji i oznakowania oraz zdrową kulturę biurową w przypadku COVID i nie tylko. Mamy nadzieję, że te wskazówki dotyczące bezpieczeństwa w biurze zapewnią zarówno wiedzę, jak i spokój ducha podczas poruszania się w tej krytycznej kwestii zdrowia publicznego.
Czego możesz się spodziewać w tym poście:
1. Wskazówki dotyczące regularnego czyszczenia
2. Jakość powietrza i systemy wentylacyjne
3. Dystans społeczny w biurze
4. Komunikacja i oznakowanie
Zbierz odpowiednie materiały, opracuj przemyślany plan i zastosuj go w praktyce dzięki tej biurowej liście kontrolnej bezpieczeństwa .
Wskazówki dotyczące czyszczenia
Chociaż rozprzestrzenianie się wirusa może wydawać się nieuniknione, faktem jest, że dobre procedury czyszczenia i dezynfekcji mogą znacznie zmniejszyć lub wyeliminować ryzyko wystąpienia liczby wirusów COVID-19 na powierzchniach i przedmiotach w biurze. Naszym obowiązkiem jako pracodawcy jest utrzymanie czystego środowiska i upewnienie się, że każdy człowiek czuje się bezpiecznie przychodząc każdego dnia. Pomoże w utzrymaniu czystości ozonowanie biur.
CDC dostarczyło szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia i dezynfekcji obszarów roboczych , a także listę środków dezynfekujących zatwierdzonych przez, o których wiadomo, że są skuteczne przeciwko SARS-CoV-2 (wirusowi wywołującemu COVID-19). Chociaż tymczasowe wytyczne CDC powinny być przeczytane, zrozumiane i ściśle przestrzegane, oto kilka kluczowych punktów, które powinieneś wiedzieć przed rozpoczęciem:
Do czyszczenia i dezynfekcji używaj jednorazowych rękawiczek, fartuchów, maski (np. Szmatki na twarz). Ostrożnie je usuń i wyrzuć natychmiast po dezynfekcji i utylizacji.
Zawsze czyść przed rozpoczęciem dezynfekcji. Czyszczenie detergentem lub roztworem mydła i wody usuwa cząsteczki, które mogą nieść ryzyko COVID-19 na powierzchniach. Zmniejsza to miano wirusa przed rozpoczęciem dezynfekcji, co pomaga środkowi dezynfekującemu skuteczniej zabijać pozostały wirus.
Chociaż istnieje lista środków dezynfekujących zatwierdzonych przez , jednym z łatwo dostępnych rozwiązań jest domowy wybielacz i woda.
5 łyżek (1/3 szklanki) wybielacza na galon wody. (Dobre do czyszczenia podłóg i większych powierzchni.)
4 łyżeczki wybielacza na litr wody (poręczne do aplikacji z rozpylaczem).
Jeśli używasz chusteczek dezynfekujących (takich jak chusteczki Clorox lub Lysol), pamiętaj, że w celu prawidłowej dezynfekcji należy czyścić tylko jedną rzecz na raz, używając takiej ilości chusteczek, aby powierzchnia pozostała mokra przez 4 minuty .
Pamiętaj, aby nigdy nie mieszać razem środków czyszczących.
Codziennie czyść i dezynfekuj wrażliwe na dotyk powierzchnie w częściach wspólnych (np. Stoły, krzesła z twardym oparciem, klamki, włączniki światła, słuchawki telefonu i klawiatury, piloty, uchwyty, ekrany dotykowe, biurka, toalety, zlewy, przyciski windy, itp.).
Czyść i dezynfekuj udostępnioną elektronikę i sprzęt, cyfrowe oznakowanie i kioski z ekranem dotykowym.
Jakość powietrza i systemy wentylacyjne
Epidemia koronawirusa rzuciła światło na znaczenie jakości powietrza w pomieszczeniach i kroków niezbędnych do ograniczenia rozprzestrzeniania się zarazków i chorób w przestrzeni biurowej. Co więcej, według badania HBR z 2017 r. Oddychanie lepszym powietrzem „doprowadziło do znacznie lepszych wyników w podejmowaniu decyzji”, planowania, gotowości i strategii podczas kryzysów.
Biura są domem dla wielu źródeł zanieczyszczenia powietrza, w tym lotnych związków organicznych (ze środków czyszczących, mebli i innych materiałów) oraz bakterii, pleśni i wirusów. Słaba wentylacja pogarsza obecność tych zanieczyszczeń.
Aby utrzymać zdrowe środowisko w pomieszczeniach, gdy pracownicy wracają do biura, zakłady muszą skoncentrować się na systemach hydraulicznych, wentylacji i filtracji, które filtrują, rozcieńczają i usuwają patogeny. Rozważając ulepszenie systemu filtracji w biurze, należy skupić się na minimalnej wartości raportowania wydajności, czyli liczbie od 1 do 16, która odpowiada wydajności filtra powietrza w oparciu o wielkość cząstek.
Typowe zalecenia to MERV 13 dla budynków biurowych, MERV 14 dla placówek medycznych i MERV 8 dla zewnętrznych wlotów powietrza na obszarach miejskich.
Zajmij się dostrzeżonymi i aktualnymi problemami z jakością powietrza w istniejących budynkach
Przeprowadzaj oceny jakości powietrza, testuj, projektuj i dostarczaj wskazówek inżynieryjnych, aby poprawić skuteczność wentylacji istniejących systemów HVAC, wspierać długoterminowe monitorowanie jakości powietrza i zwiększać świadomość jakości powietrza
Dostosuj elementy sterujące i sekwencjonowanie, aby uwzględnić i monitorować dodatkowe potrzeby w zakresie filtracji oraz dodatkowe kryteria dotyczące systemów recyrkulacji powietrza
Opracuj komunikację i edukację w zakresie budowania pulpitów nawigacyjnych dla użytkowników, aplikacji, wskazówek sytuacyjnych – aby zmniejszyć obawy dotyczące potencjalnej transmisji patogenów