Jak przygotować pracowników do przeprowadzki

Niezależnie od tego, czy rozwijasz się do większego biura, ponieważ Twoja firma się rozwija, czy też przenosisz się do nowoczesnej powierzchni biurowej, aby nadążyć za konkurencją, jest to powód do ekscytacji.

Jednak przygotowanie do przeniesienia biura jest również trudne dla wszystkich zaangażowanych, zwłaszcza dla pracowników. Dlatego ważne jest, aby podjąć odpowiednie kroki, aby przygotować ich do przeniesienia się w nowe miejsce.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak możesz przygotować się do przeprowadzki w biurze i zapewnić płynne przejście do nowej przestrzeni.

1. Skutecznie komunikuj się z personelem
Niewiele jest rzeczy gorszych dla pracownika niż usłyszenie o wiadomościach, które ich dotyczą w ostatniej chwili. Upewnij się, że skutecznie komunikujesz się ze swoim personelem na temat zmiany biura. W ten sposób mają dużo czasu na przygotowanie się do przejścia.

Ale nie wystarczy po prostu powiedzieć im o przeprowadzce. Ważne jest również, aby wyjaśnić, dlaczego firma https://metrans-wro.pl/ się zmienia.

Co to będzie oznaczać dla pracy? Czy wpłynie to na klientów i klientów? Jak ta przeprowadzka wpłynie na dostawców?

Jeśli Twoje nowe biuro znajduje się w innym miejscu, może to mieć poważne konsekwencje dla rodzin i domów Twoich pracowników. Ma to wpływ na dojazdy do pracy, ale także obowiązki związane z opieką nad dziećmi.

Możesz złagodzić stres i napięcie związane z przenoszeniem biur dla swoich pracowników, zapewniając jasne daty przeprowadzki oraz wszelkie inne informacje i wskazówki, jak najlepiej przygotować się na nadchodzące zmiany.

2. Zaangażuj swoich pracowników w ruch
Zamiast tylko informować pracowników, dlaczego i kiedy przenosisz biura, możesz również zaangażować ich w ten proces od samego początku. Pozwala to na uzyskanie „poparcia” od pracowników. Tak często wygląda przeprowadzka firmy.

Możesz to osiągnąć poprzez ustanowienie komitetów i łączników, aby upewnić się, że przejście przebiega bezproblemowo. Służy to również do stworzenia platformy dla pracowników do zadawania pytań i wątpliwości dotyczących przeprowadzki.

Możesz także wywołać szum i pozytywne nastawienie do ruchu, zamiast skupiać się na stresie i wyzwaniach związanych z przeprowadzką. Możesz to zrobić, konsultując się z pracownikami w sprawie układu i projektu nowych biur.

3. Możliwość zorganizowania
Przeniesienie wszystkich materiałów i sprzętu biurowego w inne miejsce to nie lada wyzwanie. Ale to także okazja do uporządkowania i uporządkowania obecnej przestrzeni biurowej.

Należy zachęcać pracowników do wydajnego i skutecznego pakowania plików, dokumentów i sprzętu. To jeszcze bardziej rozwija poczucie nowego i świeżego początku po przybyciu do nowej przestrzeni biurowej. Zapewnij personelowi materiały, takie jak pudełka i etykiety, aby to osiągnąć.

Możesz również poinformować personel, że mogą dostarczyć swoje rzeczy osobiste, takie jak zdjęcia i ozdoby, przed przeprowadzką, aby upewnić się, że dotrą.

4. Przeprowadzki do innych miast
Przeniesienie biura do innego miasta zupełnie różni się od przeniesienia kilku bloków w tym samym mieście.

Jeśli przeprowadzasz się całkowicie w inne miejsce, pozostawiasz swoim pracownikom trudny wybór, czy również przenieść się. Jeśli przemieszczasz się na duże odległości, upewnij się, że jak najszybciej poinformujesz wszystkich, których to dotyczy.

Dalsze wsparcie dla przenoszenia
Więcej wskazówek, jak znacznie ułatwić przenoszenie biura, znajdziesz na naszym blogu, na którym znajdziesz wiele interesujących i przydatnych wskazówek.

Your email address will not be published.
*
*